پزشکی 90 یزد
پزشکی 90 یزد

                                          

اگر پزشک هستی دیگر متعلق به خودت نیستی. اگر متعلق به خودت هستی دیگر پزشک نیستی(شادروان دکتر قریب)

                     

             روز پزشک بر همه مهربانان سفیدپوش تبریک و تهنیت باد.



نظرات شما عزیزان:

...
ساعت0:08---3 شهريور 1391
من به غیر از دو سه بار که با اسم خودم نظر گذاشتم،بقیه رو با اسم مستعار نوشتم.نمیدونم چرا!!!ولی اینجوری راحت ترم
پاسخ:هرجور راحتی عزیز.


AVAZ
ساعت21:31---1 شهريور 1391
در ضمن یادم رفت

من هم به نوبه ی خودم روز پزشک رو به همه ی پزشکان به ویژه دوستان گل ورودی 90 تبریک میگم .اینم یه شاخه گل ارزونیتون !پاسخ:مرسی دوست عزیزم.


AVAZ
ساعت21:29---1 شهريور 1391
سلام, امیدوارم بشناسیم

مهرداد جان میدونی زبان حال این وبلاگ برای تو چیه ؟! اینه
پاسخ:ممنون عزیزم.لطف داری .


...
ساعت20:27---1 شهريور 1391
از طرف منم تبرییییییییکپاسخ:مرسی.جسارتی نباشه می خوام بدونم چرا با اسم مستعار نظر گذاشتید؟؟چون به نظرم پیام تبریک باید با اسم حقیقی خود آدم باشه نه با اسم مستعار.یه کسی ندونه فکر می کنه دانشگاه ما داره مامور مخفی تربیت می کنه که همه اسم مستعار دارن.

تبریک
ساعت11:10---1 شهريور 1391
من هم روز پزشک رو تبریک میگم.



چرا صفحه اول وبلاگ نمیاد؟؟؟؟!!!!!!
پاسخ:ممنون از بابت نظرتون.در مورد صفحه اول باید بگم که فقط مشکل شما نیست بلکه مشکل من هم هست حالا یا به خاطر قالب جدید هست یا به خاطر بلا تر رفتن سرعت لوکس بلاگ .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 1 شهريور 1386برچسب:, توسط مهرداد منصوری |
.: Weblog Themes By LoxBlog :.